اخبار تعاونی

بیست هفتمین جلسه هیات مدیره این شرکت با حضور اعضاء در سال جدید

به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی تولیدکنندگان و پرورش دهندگان زالوی طبی استان اصفهان ، بیست هفتمین جلسه هیات مدیره این شرکت با حضور اعضاء در سال جدید با هدف بررسی فعالیت های انجام شده در سال جاری و اهداف و برنامه های آتی شرکت برگزار شد.

پگاه انارمشک مدیرعامل جدید شرکت تعاونی در این جلسه ضمن عرض تبریک سال نو با تاکید بر تداوم و ضرورت توسعه فعالیت های بنیادی در حوزه زالو کشور افزود: توسعه و پیشرفت در بخش زالوی طبی هم از منظر ملی و منطقه ای و هم از بعد اقتصادی برای کشور اهمیت ویژه ای دارد.

در ادامه این جلسه دکتر صفوی پور ریاست هیات مدیره تعاونی ضمن قدردانی از تلاش اعضاء هیات مدیره اظهار داشت: باید با رعایت تمامی ملاحظات موجود ، فعالیت بنیادی، توسعه ای و پژوهشی در حوزه زالو بعنوان یک پروژه ملی با پیگیری و جدیت دنبال می شود تا به اهداف مورد نظر دست یابیم .

وی افزود : انتظار میرود با حضور اعضای جدید در مجموعه و بهره گیری از همفکری و خرد جمعی همه اعضا و دوستان، ماموریت ترسیم شده برای شرکت تعاونی محقق گردد .

همچنین طبق تصمیم هیات مدیره یک جلسه سالانه در اردیبهشت ماه با حضور تمام اعضا شرکت و نهادهای ذیربط استانی تشکیل خواهد شد که برنامه آن متعاقبا به حضور شما خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا