اخبار تعاونی

جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی با حضور مدیریت شیلات و آبزیان استان اصفهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی تولیدکنندگان و پرورش دهندگان زالوی طبی استان اصفهان، سومین جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی با حضورمدیریت شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان جناب آقای مهندس عباسی روز پنج شنبه دوم شهریور ماه در سالن اجتماعات مرکز آموزش شهید فارسی سازمان جهادکشاورزی با حضور اکثریت اعضای تعاونی برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا مدیرعامل شرکت سرکار خانم انارمشک ضمن عرض خوش‌آمد گویی و خیرمقدم به کلیه اعضا، به بیان گزارش سالیانه عملکرد و دستاوردهای شرکت پرداختند و در ادامه گزارش صورت های مالی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای اعضا تشریح نمودند. ایشان در ادامه نسبت به پیشنهاد مجمع به برگزاری جلسات به ‌صورت دوره‌ای ابرازرضایت نمودند و بیان داشتند این نحوه برگزاری جلسات، موجب شناخت هرچه بهتر اعضای مجمع نسبت به شرح وظایف، برنامه‌ها و … یکدیگر و افزایش تعاملات دوسویه فعالین صنعت زالو در استان و همکاری‌های مؤثر در آینده و تعالی روز افزون شرکت خواهد شد

در ادامه جناب آقای مهندس عباسی ضمن بیان پاسداشت هفته دولت، نقطه نظرات کارشناسی و فنی خود در خصوص راهکارهای توسعه هدفمند صنعت زالو در استان و اخذ مجوزات برای واحد رسمی تولیدی شرکت تعاونی و حمایت های همه جانبه آن مدیریت از مجموعه را ترسیم و بیان نمودند. ایشان افزودند که تولیدکنندگان زالوی طبی استان با مشکلاتی همچون دریافت تسهیلات، تأمین خوراک یکپارچه و صادرات آن‌ها مواجه هستند که با تعامل دوطرفه می تواند آنها را مرتفع نمود. ایشان در ادامه بیان داشتند که ایجاد مجتمع تولیدی زالو با همکاری تعاونی از اهداف می باشد، همچنین جهت ساماندهی و پیگیری مجوزهای خانگی حوزه زالو اقدامات انجام شده است، و شرکت فعال در نمایشگاه های تخصصی الزام شرکت تعاونی است، ایشان همچنین خبر تشکیل اتحادیه آبزی پروران استان اصفهان را تایید کردند و فرمودند به زودی تحول مهمی در حوزه شیلات در سطح استان رقم خواهد خورد.

در ادامه دکترصفوی پور ریاست مجمع شرکت تعاونی برنامه های سال آتی را مطرح کردند، ایشان نیز به تشریح چالش ها در حوزه های مختلف پشتیبانی؛ فنی و تولیدی و همچنین میزان اعتبارات مورد نیاز از محل منابع سرمایه ای جهت توسعه زیرساخت ها و امکانات و تجهیزات پرداختند.
در پایان با برگزاری انتخابات عمومی سالیانه، هیات مدیره جدید و بازرسین برای سه سال دیگر انتخاب شدند، همچنین حاضران و اعضای محترم در جلسه پیرامون موضوعات مطرح‌شده، نقطه نظرات خود را بیان و به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا